Pages

Thursday, June 7, 2012

कविता

       के उपमा दिऊँ     

भगवानको कलाकारिता देखेर 
एकछिन त म पनि छक्क परें,
बर्षौं लगाएर कुँदिएको 
मूर्तिकारको  मूर्ति थियो कि 
फूल थियो सुन्दर बगैंचाको 
आकास हेर्दा देखिने तारा थियौ कि 
जून खस्यो धर्तीमा !
के उपमा दिऊँ 
कुन शब्दले तारिफ गरूँ 
अवाक् रहेँ म 

तिमी हिंड्दै थियौ 
मेरो आँखाको अगाडिबाट 
Add caption
मानौं, मेरो आँखैभित्रबाट 
तर
तिमीलाई मैले कैद गर्न सकिन 
म चाहन्थें ,
तिम्रो तारिफ कमसेकम 
म गर्न सकूँ
या तिमीले सुनिदेऊ 
फेरी, त्यस्तो सम्भब कहाँ थियो 
म अझ मौन हुनुपर्थ्यो 
यतिसम्म कि तिमीले 
फर्केर हेरिदिंदा मेरो 
आँखा नजुधोस्,
म हुर्केको संस्कारले दिएन
मेरो दिमागले दिएन 

नत्र 
के चुप रहन्थ्यो ?
त्यो केटा, जसको आँखाबाट 
एउटी सुन्दरी हिंडिरहेकी हुन्थी,
तिमी त आयौ गयौ 
के फरक पर्यो होला र 
मलाई भने 
आफ्नो सुन्दरताले मर्माहत 
बनाइदियौ 
हो साँच्चै ,
हलचल भएको छ मन 

2 comments:

  1. nice one !
    cool cool poem :)
    we expect more !!!
    http://prakashgautam.com.np

    ReplyDelete