Pages

Thursday, July 12, 2012

कविता


भुल्दै सम्झिँदै 


म, 
जवाफ खोजिरहेछु 
भुल्नुसँग सम्झनुको 
के नाता रहेछ ?
मैले फालेँ, मेटाएँ
उसको याद आउने चिज 
केहि छैन ,
कहिँ छैन 
साँच्चै भनूँ भने 
देख्नै नचाहेर 
म अलग्गिएं उसबाट । 

हो, त्यहि दिनदेखि 
ऊ मेरो 
सम्झनामा आउँछ 
म बेस्सरी सम्झिदिन्छु 
कति भनेर सवाल नगर 
म आफैं जवाफ खोजिरहेछु 
रोइदिन्छु , हाँसिदिन्छु 
उसैलाई सम्झेर 
किनकि ,
म उसलाई अब भुल्न चाहन्छु 

उफ् ! फेरी सोच्छु 
मैले उसलाई भुलेको 
कि सम्झेको ?
के भुल्नु पनि सम्झनु हो र ?
कि सम्झनु चाहिँ
भुल्नु हो ?
म जवाफ खोजिरहेछु 

4 comments:

  1. साँच्चै राम्रो कविता छ अस्मिता जी । अब रोदनको, प्रमेको सँगसँगै अरु सामाजिक कुराहरुमा पनि लेख्नुहोस न कविता । मनका गुनासाहरु त यस्तै हुन जति पोखे पनि रितिदैनन । कुनै पोखरी रित्तिसक्दा पनि त्यसमा हिलो अझै बाँकी रहन्छ भने यो मनका गुनासाहरु त यस्तै हुन जति पोखे पनि सकिदैन ।

    ReplyDelete
  2. हो, त्यहि दिनदेखि
    ऊ मेरो
    सम्झनामा आउँछ
    म बेस्सरी सम्झिदिन्छु
    कति भनेर सवाल नगर
    म आफैं जवाफ खोजिरहेछु ।

    ReplyDelete